fredag 23. desember 2011

Tradisjon lille julaften:)

 jeg og min kjære har til tradisjon å spise god kveldsmat på lille julaften i mens nrk. står på:) trur det er den eneste gangen vi ser på nrk. i året også spiser kveldsmat. flettaloff som svigermor lager, med masse godt julepålegg.
flettaloff med spekeskinke, salatblad, hjemmelaget eggsalat, paprika, agurk, purreløk og fetaost. trur ikke jeg kunne fått mer på en brødskive, men godt er det:) min kjære spiser røkt laks, noe ikke jeg gjør. så derfor blir det spekeskinke på meg:) nam nam......

1 kommentar:

  1. Trivelig julepynta hus:)
    Vi har tradisjon med grøt med mandel hos Ola og Trude lillejulaften og for første gang fikk jeg en mandel også:)
    God jul til dere alle, ser dåkk i romjula:)

    SvarSlett

koselig at du tok turen innom og legg gjerne igjen en kommentar:)