fredag 5. april 2013

Nytt bord & gulvteppe;)

 I går ble det plutselig nytt bord & teppet:) Fikk et innfall om å prøve å selge stuebordet vi hadde. Bare får å se om noen var intr. Ingen problem, vips på 1 time så var bordet solgt;)!
 Har sett på denne kista fra skeidar en stund, men har liksom ikke tenkt at jeg kunne ha den... Den er jo mindre enn bordet vi hadde...  men det var egentlig trangt med det gammle borde. Har vi besøk, sitter vi stort sett ved spisebordet.
 Har alltid syns at kistebord er fint, husker da det var veldig inn med bombay serien. Da ønsket jeg meg kiste.
 Denne var midt i blinken.... fin farge, å ``naturlig`` slitt. De fleste kistene jeg har sett før har vært brune osv.

Så var det teppet da:) Har sett på det lenge også, men har bare endt opp med floss teppet. Var meget lei av det nå! Dette er også fra skeidar, i ull. Det er lyst, men grovt.... perfekt;)
Bordet jeg solgte fikk jeg mye mer får, enn kista kostet. så da ble det teppet, nye dyner, puter å overmadrass faktisk;)) Skal selge flossteppet også da... (det ligger på finn.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig at du tok turen innom og legg gjerne igjen en kommentar:)