fredag 5. april 2013

Har bestilt nye hagemøbler fra living;)



Har vært over alt,  frem å tilbake & skjekket hagemøbler...
Endelig har jeg bestemt meg;)
Vi har en liten terrasse, så det er ikke mulig å ha både sofa gruppe & spise gruppe:(
Da må det bli to fluer i en smekk;) Nemelig sofa gruppe som har bord med spisebordhøyde;)
Håpløst å spise ved disse lave bordene, serlig får barna. Koselig å sitte sammen å spise om vi er ute også;)
Så nå gleder jeg meg!
Kommer bilder når de er på plass... Tror de kommer allerede neste uke.
Selger de gammle hagemøblene også har vi en coop konto, så da slipper jeg å legge mellom så mye;)
Lønner seg å handle i coop. har et kjøpeutbytte på 3000,- hvert år;) + at det var 25% når jeg bestilte, perfekt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig at du tok turen innom og legg gjerne igjen en kommentar:)