torsdag 7. juni 2012

Her er litt nytt fra siste tiden:)

 Det har ikke blitt så my blogging i det siste... det har vært så mye! Men her er det noe nytt:)
 Kremmerhuset hadd salg på skjell får litt siden, tenkte jeg kunne kjøpe en pose siden de var så billige;) Det vill si 5kr. Ante ikke hva jeg skulle bruke det til, men hadde en krukke stående jeg fylte de med og en liten stump med hyssing:)  Så ble det et resultat av det og synes det ble fint;)

 Min kjøre hjort har fått litt diamanter rundt seg:)

 Har jo drevet og ordnet litt på rommet til Casper, fått det litt tøffere. Synes jeg måtte fortsatt prøve og holde det koselig også. Fant pynte pute og sengeteppe på prinsess.
 Så har det blitt strikka puff på meg:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig at du tok turen innom og legg gjerne igjen en kommentar:)